
Het DITIO Remote Support Team brengt studenten en bedrijven (virtueel) bij elkaar om thuiswerken te faciliteren.
Het is een tijd waarin we elkaar moeten vinden. Alles wat eerst vanzelfsprekend was is nu drastisch veranderd. Nederland is massaal gaan thuiswerken en dat vergt de nodige inspanningen van bedrijven om dit te faciliteren. IT-support draait overuren en veel werkgevers worstelen met IT-vraagstukken.
Door sluiting van de horeca, winkels, scholen en universiteiten zijn veel studenten thuis komen te zitten. Uit eigen ervaring weet Ditio dat deze generatie studenten veel kennis heeft van het huidige IT-landschap en de onlinemogelijkheden dan wel vanuit hun opleiding, werkervaring of eigen interesse.
Onder supervisie en begeleiding van onze consultants bieden wij deze studenten de mogelijkheid om bedrijven te ondersteunen. Bij Ditio toetsen wij de kennis en vullen deze, waar nodig, aan door middel van een verkorte opleiding. Zo waarborgt Ditio dat bedrijven de juiste studenten op de juiste plek krijgen.
Wij weten dat als we studenten en bedrijven samenbrengen, digitale vraagstukken die er nu liggen opgelost kunnen worden. Denk aan:
- Hoe kunnen medewerkers effectief met elkaar vergaderen en samenwerken?
- Welke software is geschikt voor mijn bedrijf om thuiswerken mogelijk te maken?
- Hoe kunnen werkprocessen verder gedigitaliseerd worden zodat ze thuiswerken mogelijk maken?
- Hoe zorg ik dat mijn medewerkers snel de juiste hulp krijgen bij IT-vragen?
- Hoe vul ik op korte termijn missende capaciteit op het gebied van document control, planning, marketing & communicatie, websitebeheer of digitale bedrijfskunde in het algemeen op?
Voor studenten
Ben of ken jij:
- Die slimme kop met kennis van bijvoorbeeld Sharepoint, TEAMS, Google Hangouts, MS Projects of Office 365. En/of:
- Een digitale duizendpoot die het leuk vindt zijn of haar tanden te zetten in het digitaliseren van dienstverlening. En/of:
- Een gedreven marketing & communicatie student met minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
Voor bedrijven
Heeft u ondersteuning nodig bij:
- Het werken op afstand
- Het online aanbieden van offlineproducten via social media of andere kanalen
- Aanvullen van capaciteit
- Procesoptimalisatie
- IT support
Neem dan contact met ons op! Ook voor eventuele vragen en of suggesties uiteraard!
U kunt contact opnemen door te mailen naar solutions@ditio.nl